Reklamace a záruka

Pokud Vám zboží dorazilo poškozeno, je potřeba nás kontaktovat do 2 dnů po doručení zásilky. Za zboží poškozené přepravcem neručíme. Pokud zboží poškozené přepravcem nahlásíte později, nejsme schopni Vám pomoci.

Reklamace v našem obchodě bude vyřízena co nejrychleji, ze zákona nejdéle do 30-ti dní. Budeme od Vás však potřebovat několik informací. Není potřeba vyplňovat žádné formuláře, stačí pokud nás kontaktujete telefonicky nebo emailem. Zašlete nám fotografie poškozeného zboží. O průběhu reklamace Vás budeme informovat. Pokud zboží spňuje nároky na výrobní vadu a je tak zcela zřejmé, pošleme Vám nový kus z našich skladových zásob.

Na výrobní vady se vztahuje záruka, pokud není uvedeno jinak, 24 až 36 měsíců. Při vyřízení se řídíme platným právním řádem. Dle zákona máte nárok na vrácení zboží pořízené přes internetový obchod do 14 dnů od jeho zakoupení.

Vady vzniklé nesprávným používáním nebo skladováním nejsme schopni reklamovat.

Při reklamaci postupujte následovně:

1) Zavolejte nám, či napište email. Uveďte důvod reklamace

2) Zboží zašlete zpět na naší adresu David Gébl, Erbenova 376/2, Liberec, 460 08. Zboží nezasílejte na dobírku.

3) K reklamovanému zboží přidejte doklad o koupi.

 

Za vzniklé problémy se předem omlouváme a budeme je řešit k Vaší maximální spokojenosti.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.