S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
+420 724 971 912

/

PO-PÁ: 8:00 - 18:00

100% spokojenost
Bezpečná LED světla
E-shop Ledsolution.cz
doporučuje na Heuréce
100 % zákazníků
Bezpečná LED světla
Bezpečná LED světla
Naše LED světla splňují přísné
normy EU a jsou bezpečná a
šetrná k životnímu prostředí
Recenze zákazníků
"Rozhodně zde nakupovat."
Antonín Kohout
Hodnocení
"Poradí, rychlí, pomohou při nejasnostech, ochotní = bravo, více takových prodejců."
Milan
Hodnocení
"Doporučuji. Snaha ze strany obchodu o bleskové doručení objednaného zboží."
Ověřený zákazník
Hodnocení
"Dobrá orientace v nabízených produktech, dobrá cena, dobré hodnocení obchodu od zákazníků, kteří nakoupili přede mnou"
Lubošíno
Hodnocení
"Doporučuji, výborná komunikace a ochota obchodu, plná spokojenost s nákupem, dobré ceny."
Vladimír
Hodnocení
"Doporučuji, pohodový nákup, výtečná komunikace ze strany obchodu."
Ověřený zákazník
Hodnocení

» Reklamační řád

Reklamace a záruka

 

Pokud Vám zboží dorazilo poškozeno, je potřeba nás kontaktovat do 2 dnů po doručení zásilky. Za zboží poškozené přepravcem neručíme. Pokud zboží poškozené přepravcem nahlásíte později, nejsme schopni Vám pomoci.

Reklamace v našem obchodě bude vyřízena co nejrychleji, ze zákona nejdéle do 30-ti dní. Budeme od Vás však potřebovat několik informací. Není potřeba vyplňovat žádné formuláře, stačí pokud nás kontaktujete telefonicky nebo emailem. Zašlete nám fotografie poškozeného zboží. O průběhu reklamace Vás budeme informovat. Pokud zboží spňuje nároky na výrobní vadu a je tak zcela zřejmé, pošleme Vám nový kus z našich skladových zásob.

Na výrobní vady se vztahuje záruka, pokud není uvedeno jinak, 24 až 36 měsíců. Při vyřízení se řídíme platným právním řádem. Dle zákona máte nárok na vrácení zboží pořízené přes internetový obchod do 14 dnů od jeho zakoupení.

Vady vzniklé nesprávným používáním nebo skladováním nejsme schopni reklamovat.

 

Při reklamaci postupujte následovně:

1) Zavolejte nám, či napište email. Uveďte důvod reklamace

2) Zboží zašlete zpět na naší adresu David Gébl, Erbenova 376/2, Liberec, 460 08. Zboží nezasílejte na dobírku.

3) K reklamovanému zboží přidejte doklad o koupi.

 

Za vzniklé problémy se předem omlouváme a budeme je řešit k Vaší maximální spokojenosti.


Reklamační formulář
Jméno a příjmení: *
Email: *
Telefon: *
Číslo faktury: *
Kód / Název zboží: *
Důvod reklamace: *
 

 

NjEzYmE