Vážení zákazníci, dne 28.09.2023 bude naše prodejna uzavřena. Veškeré objednávky přijaté od 28.09.2023 budeme expedovat od 02.10.2023.

Referent nákupu a logistiky

Umíš anglicky a bavilo by tě realizovat se v nákupu? Dokážeš vyhledat daný produkt a troufneš si i na jeho technickou specifikaci? Zvládnul/a bys zajistit jeho logistiku z Číny až k nám do skladu? To vše za pomoci kolegů a partnerů? Pojď si s námi popovídat! Nadšeného uchazeče rádi vtáhneme do oboru plného LED osvětlení. Hledáme šikovného kolegu/kolegyni, který spolu s námi posune naší rostoucí firmu zase o kus dál. Jsme LED Solution s.r.o. a zabýváme se prodejem a projekcí v oblasti LED technologií. Hledáme komunikativní osobnost s profesionálními nákupními schopnostmi. Využijte příležitost a nastupte do společnosti s jistou budoucností na trhu osvětlovacích technologií.

Tvoje zodpovědnosti:

  • komunikace s dodavateli písemnou i ústní formou v českém a anglickém jazyce
  • vyhledávání nových dodavatelů a rozšiřování produktového portfolia
  • vyjednávání cenových a dodacích podmínek
  • údržba a evidence dat v systému Pohoda
  • komunikace s logistickými společnostmi a jejich řízení
  • koordinace clení zásilek a výpočty nákupních cen

 

Nabídneme ti:

  • základní plat a zajímavý provizní systém
  • zaměstnanecký pracovní poměr
  • prostor projevit své schopnosti v úspěšném řízení svěřeného úseku firmy
  • dostaneš u nás jedinečnou příležitost profesně a finančně růst spolu s firmou
  • otevřenost tvým návrhům a novým myšlenkám
  • přátelskou a motivující atmosféru v kolektivu mladých lidí
  • kompletně Tě zaškolíme v oboru moderního LED osvětlení

 

Benefity:

  • bonusy/prémie, vzdělávací kurzy, školení, sleva na firemní výrobky, sickdays

 

Požadavky na vhodného uchazeče:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického/technického směru
  • praxe na obdobné pozici (nákup/logistika) min. 1 rok
  • zkušenosti s CRM systémem (SAP, Pohoda apod.)
  • anglický jazyk slovem i písmem na pokročilé úrovni
  • výborné organizační a vyjednávací schopnosti a samostatnost
  • příjemné a profesionální vystupování i při stresově náročných situacích
  • dobrou počítačovou gramotnost
  • dobrou znalost práce s MS Office
  • ekonomické a technické myšlení

 

Platové podmínky:

  • odvíjí od tvé iniciativy, schopnosti spolehlivě zvládat svěřenou část práce a motivace rozvíjet se dál v rámci firmy
  • nástupní plat 30 000 – 35 000 Kč hrubé mzdy
  • nabízíme motivační systém ohodnocení, šikovný člověk, schopný se rychle učit a být společnosti přínosem nebude v budoucnu finančně omezen